,

Односи со јавност, маркетинг и графички дизајн – професии на иднината

Со развој на информациските технологии, последниве години одделни професии добија исклучителна важност и станаа многу барани на пазарот на трудот. Односи со јавност, маркетинг и графички дизајн се едни од нив, па затоа побарувачката на кадар кој ги знае овие вештини расте од ден во ден. Денес ниту една компанија во светот не може да го замисли развивањето на своите бизнис цели и градењето позитивен имиџ во јавноста без стручен тим составен од ПР, маркетинг и експерти по графички дизајн. Овој тренд е присутен и кај нас, па токму затоа и примањата на вработените во овие дејности се највисоко на листата најдобро платени професии во Македонија. За да се биде успешен ПР, маркетинг специјалист или графички дизајнер, потребно е да се имаат специфични знаења и вештини. Сите тие денес можат да се стекнат во Creative Hub, првиот бизнис центар за креативност и неформално образование кој нуди програми за стручно доусовршување, а во исто време отвора нови можности за истражување и применување на светските практики од областите во кои што кандидатот планира да ја развива својата кариера,  што пак во иднина ќе обезбеди континуиран напредок на професионален план. Microsoft и Adobe компјутерски курсеви, курсеви за основи на програмирање и повеќе понапредни курсеви како оние за етичко хакирање, 3D графика, CSS3 и JavaScript, а од 15 февруари и Академијата за Маркетинг и ПР и Академијата за Графички дизајн им стојат на располагање на они кои сакаат да станат експерти и својата иднина да ја насочат во професиите кои се најбарани на пазарот. Во новите Академии кои стартуваат наскоро, на новите студенти своите знаења и искуство ќе го пренесат познати, искусни и докажани експерти во овие области и тоа според разработена програма која вклучува експертско искуство во форма на теорија, но и работа во групи на одреден проект како практичен дел од предметот. Повеќе информации за Академиите и курсевите на Creative Hub може да се најдат на веб страната www.creativehub.mk.