Сити мол во хумана новогодишна кампања за социјално загрозени семејства: 12 Новогодишни елки – 12 медиумски приказни

Денеска започна голема Новогодишна хумана акција во организација на Сити мол и во соработка со 12 респектабилни македонски медиуми. На вториот кат од трговскиот центар поместени се новогодишно декорирани 12 природни елки. Една елка – еден медиум. Во кампањата се вклучија респектабилни медиуми од национални телевизии, преку веб портали до радио станици, како телевизиите: Тв Телма и Тв21, порталите: Сакам да кажам, МКД, Женски Магазин, Фактор, Риборн, Мак МодаОффнетА1онЕмагазин и најслушаното - Сити радио. Секој од медиумите одлучи подароците, кои ќе бидат донирани под неговата елка да ги подари на деца на едно социјално загрозено семејство.   Денеска, првите подароци под елките ги донираа самите медиуми и со тоа апелираат до граѓаните да ја разбудат во себе емпатијата во празниците кои престојат и да ги усреќат децата од 12те избрани семејства. Овој хуман гест, превенствено има за цел да ја подигне свеста на граѓаните и наедно да ги мотивира да донираат новогодишни подароци за деца, кои се од социјално загрозени семејства. Пред секоја елка - медиум ќе има податоци за колку деца станува збор од социјално загрозеното семејство и на која возраст се дечињата, што ќе им олесни на посетителите околу изборот за новогодишни подароци, кои ќе сакаат да ги донираат. Задолжените волонтери во кампањата ќе бидат достапни за сите заинтересирани посетители да им излезат во пресрет и помогнат околу преземањето на подароците и дополнителни информации околу кампањата.   Хуманата акција ќе трае до 4 јануари 2018 година. Во пресрет на Бадник и Божик, медиумите ќе ги посетат домовите на овие 12 семејства и ќе им ги врачат подароците. Затоа ја покануваме јавноста да донира подароци за сите оние дечиња на кои ова многу ќе им значи. Во овие студени зимски денови да ги стоплиме и усреќиме детските срца!