10 утрински ритуали кои ќе ве наполнат со енергија за 5 минути

Утрото има големо влијание врз остатокот од вашиот ден. Ако примените барем еден од овие предлози, ќе имате повеќе енергија, повеќе расположение и на крајот - ќе имате многу подобар ден: 
  1. Разбудете се на време 
 Не одложувајте! Доцнењето само ќе ги одложи сите ваши активности, па стресот ќе активира. Спиењето 10 минути нема да направи ништо повеќе за вашиот одмор, само ќе ви донесе вознемиреност. 
  2. Вежбајте наутро 
 Утринските вежби ќе ве натераат да се чувствувате добро и ќе го стимулираат крвотокот. Ќе имате повеќе енергија и ќе ја почувствувате разликата во текот на денот - во споредба со тоа кога не вежбате 
  3. Смирете се со медитација 
 Вие ќе бидете многу попродуктивни ако вашата глава е јасна. Затоа, неколку минути медитирајте секое утро, во мирен дел од куќата. Пуштете релаксирачка музика, па фокусирајте се на дишењето. 
  4. Истегнете се 
 Спиењето може да предизвика чувство на вкочанетост, но и лимфниот систем значително да се забавува. Секое утро, напнати сте да ги активирате мускулите, да го стимулирате крвотокот и да го намалите стресот. Можете да почнете од врвот - од вратот до стапалото - со добро зацврстување на секој дел од телото.
  5. Разбудете го внатрешниот часовник
Нашето тело има час што нè предупредува кога сме гладни, но и кога отидоме во кревет или добро се одмораме. Поединците кои спијат повеќе од девет часа произведуваат повеќе мелатонин. 
  6. Пијте сок од лимон 
 Добро е пиете чаша вода со еден лимон секое утро. Тоа го алкализира телото, го стимулира варењето, го потиснува гладот, го чисти телото и ја дава енергијата на телото.  
7. Појадувајте добро 
 Не е тајна дека појадокот е најважниот оброк во текот на денот, но не и секој. Идеално би било тоа да биде оброк богат со железо, за да му се обезбеди доволно енергија на телото. Недостатокот на овој минерал предизвикува мрзливост, бидејќи железото е одговорно за ослободување на кислород во телото. Додавање (или консумирање) нешто што содржи витамин Ц - помага при апсорпција на железо. 
  8. Облечете се според тоа како се чувствувате 
 Секогаш треба да се носи облека во која се чувствувате пријатно на работа, бидејќи тоа ќе ви помогне да се релаксирате и да се чувствувате многу подобро. 
  9. Не спијте премногу за време на викендите 
 Секогаш чувајте ги своите рутини, дури и ако е викенд. Значи, нема да ве вознемирува физичкиот ритам и нема да ви биде тешко да станете и да работите на работа во понеделник - ќе бидете помалку нервозни. 
  10. Читај во кревет
Мобилните телефони, компјутерите и сите други технолошки уреди треба да се држат настрана од креветот, најмалку неколку часа пред спиење. Подобар избор е да читате добра книга, да слушате музика или да се релаксирате, открива порталот healthynaturalcures.org.