H&M групацијата ги објави финансиските резултати за првите девет месеци од 2024 година: Стабилни перформанси и позитивни трендови

Добивај вести на Viber

H&M Групацијата (https://hmgroup.com) ги објави финансиските резултати за првите девет месеци од финансиската година, кои покажуваат стабилни перформанси и позитивни трендови (Nine-month-report-2024.pdf).

"И покрај предизвикувачкиот почеток, го завршуваме третото тромесечие со продажба на исто ниво како минатата година во локална валута и со добра контрола на трошоците. Ние го зајакнуваме брендот на H&M со инвестирање во производи, шопинг искуство и маркетинг, кои веќе гледаме како почнуваат да имаат влијание и кои ќе придонесат за зголемување на продажбата и профитабилноста." - Даниел Ервер, Главен извршен директор.

Во текот на третото тромесечие, H&M се фокусираше на подобрување на асортиманот за да им понуди на клиентите најдобра вредност за парите, додека ги надградуваше и физичките и дигиталните продавници. И покрај бавниот почеток во јуни поради студеното време на клучните европски пазари, продажбата се зголеми во јули и август, со уште посилен развој во септември. Иако оперативниот профит беше негативно засегнат од ефектите на превод на валути и трошоците за ликвидација, оперативната маржа остана споредлива со минатата година, благодарение на добрата контрола на трошоците и зголемените инвестиции во маркетингот со цел зајакнување на брендот H&M.

Есенската колекција, со Чарли XCX и поддржана од глобални и локални уметници, беше добро прифатена од клиентите, покажувајќи силна продажба и поврзаност на социјалните мрежи. H&M, во 2024 година ја поставува основата за идниот раст во, приоритизирајќи ги подобрувањата во понудата за клиенти.

Нето продажби: Нето продажбите за периодот од 1 декември 2023 до 31 август 2024 изнесуваат 172,285 милиони шведски круни (173,385 милиони во истиот период минатата година), што претставува стабилност во локални валути.

Бруто профит: Бруто профитот се зголеми на 91,357 милиони шведски круни (87,239 милиони), со бруто маржа од 53.0 % (50.3 %).

Оперативен профит: Оперативниот профит се зголеми на 12,682 милиони шведски круни (10,205 милиони), со оперативна маржа од 7.4 % (5.9 %).

Добивка по данок:Добивката по данок се зголеми за 19 % на 8,503 милиони шведски круни (7,147 милиони), што претставува 5.29 шведски круни по акција (4.39 шведски круни).

H&M Групацијата продолжува со инвестиции во подобрување на физичките продавници, воведување на нови дигитални искуства и лансирање на есенската колекција со настани и соработки кои ќе се одржат во текот на есента.


ПР објава