Невидено издание: Насловната на италијански „Вог“

Италијанското издание на магазинот „Вог“ излегува на 10 април, а овојпат насловната е повеќе од симболична.

Наместо некоја манекенка или актерка која инаку ги краси насловните страни на ова списание, уредниците се определија за бела, скоро целосно празна корица. Освен името на магазинот и месецот во кој е објавено, на насловната страница нема апсолутно ништо.

"Во својата долга историја што трае повеќе од сто години, Вог мина низ војни, кризи, терористички напади. Нешто помалку од пред две недели, требаше да го печатиме изданието што го планиравме за некое време, во кое беше вклучено и L'Uomo Vogue, но сега да се зборува за сè друго, додека луѓето умираат и лекарите и медицинските сестри кои ги ризикуваат нивните животи и светот се менува засекогаш, не е во ДНК на Vogue Italia. Одлуката да се испечати потполно бела насловна за прв пат во нашата историја, не е затоа што недостасуваше слики - токму спротивното - рече главниот уредник Емануеле Фарнети.

Тие, исто така, објаснија што им значи белото.

"Белото е прво и основно почитување. Белата е повторното раѓање, светлината по темнината, збирот на сите бои. Белата е бојата на униформата што ја носат оние што ги ставаат своите животи во ризик, за да ги спасат нашите животи. Тоа претставува простор и време за размислување, простор за идеи, приказни, стихови, музика и грижа за другите, и надеж за иднината. И, над сè, белото не е предавање, туку празен лист што чека да се отпечати, насловната страница на новата приказна што е наскоро ќе започне “, додадоа од „Вог“.

View this post on Instagram

The Vogue Italia April Issue will be out next Friday 10th.  “In its long history stretching back over a hundred years, Vogue has come through wars, crises, acts of terrorism. Its noblest tradition is never to look the other way. Just under two weeks ago, we were about to print an issue that we had been planning for some time, and which also involved L’Uomo Vogue in a twin project. But to speak of anything else – while people are dying, doctors and nurses are risking their lives and the world is changing forever – is not the DNA of Vogue Italia. Accordingly, we shelved our project and started from scratch. The decision to print a completely white cover for the first time in our history is not because there was any lack of images – quite the opposite. We chose it because white signifies many things at the same time. White is first of all respect. White is rebirth, the light after darkness, the sum of all colours. White is the colour of the uniforms worn by those who put their own lives on the line to save ours. It represents space and time to think, as well as to stay silent. White is for those who are filling this empty time and space with ideas, thoughts, stories, lines of verse, music and care for others. White recalls when, after the crisis of 1929, this immaculate colour was adopted for clothes as an expression of purity in the present, and of hope in the future. Above all: white is not surrender, but a blank sheet waiting to be written, the title page of a new story that is about to begin.” #EmanueleFarneti @EFarneti #imagine #FarAwaySoClose #WhiteCanvas --- Read the full Editor’s letter via link in bio. Full credits: Editor in chief @Efarneti Creative director @FerdinandoVerderi

A post shared by Vogue Italia (@vogueitalia) on