Боли загубата на пријателката и колешка: Алек Болдвин објави отворено писмо во кое побара само едно нешто

Алек Болдвин на снимањето на филмот „Rust“ ја усмрти колешката Халина Хачинс и го рани режисерот Џоел Соуз, а сега познатиот актер објави отворено писмо во кое бара разбирање за своите колеги и себе.

„Кога станува збор за тоа, ова писмо е напишано во име на актерската екипа и тимот на филмската продукција на „Rust“. Продуцентите на никаков начин не го санкционирале, ниту влијаеле на тоа“ - со овие зборови, започнува писмото.

„Ние, долу потпишаните, сметаме дека јавниот наратив околу нашата трагедија на работното место е неадекватен и сакаме да го изразиме точниот приказ на нашето искуство. Не боли загубата на пријателката и колешка Халина Хачинс. Таа, на многу начини, беше во срцето на нашата продукција, а загубата го повреди секој од нас. Не боли поради загубата на нашата заедница, нашиот дух и загубата на нашата работа. Не поради поради нашите пријатели кои беа на мета на јавноста, додека и самите тагуваа“ - продолжува отвореното писмо.

„За жал, во филмската индустрија вообичаено е да се работи на непрофесионални или зафатени продукции за да се стекне искуство или заслуги. Многумина од нас работеа на такви видови продукции. „Rust“ не беше еден од нив. „Rust“ беше професионален“ - истакнаа, а потоа се осврнаа и на условите на сетот.

„Признаваме дека ниту еден сет не е совршен, и како и секоја продукција, и „Rust“ имаше области каде блескаше во полн сјај и области кои беа предизвикувачки. Иако цврсто стоиме со нашите синдикати и силно ја поддржуваме порбата за подобри услови на работа во нашата индустрија, не сметаме дека овој сет претставуваше вид на услови против кои нашите синдикати се борат.

Ги поддржуваме сите напори за фимските сетови да се направат побезбедни за работа за сите актери, екипи и работни животни. Описите на „Rust“ како хаотично, опасно и експлоатативно работно место се лажни и го одвлекуваат вниманието од она што е најважно: сеќавањето на Халина Хачинс и потребите да се пронајдат модерни алтернативи на застарените индустриски огнени оружја и безбедносни практики. Иако е вистина е дека неколку членови на екипата дадоа отказ пред несреќата, голем дел од нас останаа, никогаш не чувствуваа потреба да протестираат или да дадат отказ. 

Уживавме во нашата работа. Малкумина незадоволни луѓе не ги застапуваат ставовите на сите нас. Во тој филм нашите работни часови и плати беа фер и во согласност со очекувањата.

Дванаесетчасовните работни денови беа стандардни и најчесто работевме од 6 до 18 часот. Ранчот Бонанза Крик е историски филмски сет и сите членови на тимот добро ја разбираат неговата локација и условите за транспорт.

Домување е обезбедено како што бара синдикатот. Плаќањата се вршеа, главно навреме, а износите беа договорени, за поединечни работни места или работни места во одделот. Работната етика на сетот беше висока.

View this post on Instagram

A post shared by Alec Baldwin (@alecbaldwininsta)

Смеата и оптимизмот беа вообичаени меѓу актерите и екипата. Од режисерот до асистентите на продукцијата, сите сектори добро соработуваа и си помагаа за остварување на заедничките уметнички цели.

Бевме свесни дека добро ја вршиме работата; снимање прекрасни сцени и одлични перформанси, и бевме горди што го направивме тоа. Работата беше тешка, но значајна. Бевме инспирирани од квалитетот на сценариото и актерската екипа. Работната етика на Халина беше инспиративна и се обидовме да ја поддржиме нејзината визија. Деновите беа цврсто распределени, но соодветно.

Продолживме, не задоцнивме. Како екипа немаме овластување за тоа што се случува „над линијата“. Тоа е работа на продуцентот. Но, според нашето искуство, продуцентите и производствените менаџери ги поддржаа нашите напори.

Секојдневно беа на сетот и беа ангажирани со тимот, учествувајќи во истиот креативен процес. Чувствувавме дека не работиме само за нив, туку со нив.

Времето на безбедносни состаноци го користеа за да разговараат за какви било безбедносни или други прашања. Ве молиме, не дозволувајте неколку незадоволни вработени да влијаат на вашиот став на нас останатите.

Ние сме професионалци во секој оддел: сметководство, асистенти на режисери, кастинг, камера, уметност, реквизити, специјални ефекти, електрична енергија, огради, костими, фризура, шминка, звук, локации, медицински лица, преговарачи за животни, здравје и безбедност, транспорт, занаетчии, канцеларии за услуги, угостителство, каскадерство, градежништво и производство.

Работевме на највисоки нивоа во индустријата и може и повторно да го направиме тоа. Во меѓувреме, ние поддржуваме и соработуваме со истражителите.

Ве молиме вашите шпекулации и генерализации за нас и нашите колеги да бидат сочувствителни до завршување на истрагата. Благодарни сме на нашите многубројни пријатели и семејствата кои ни пријдоа приватно за да ни пружат сочувство и поддршка.

Со почит, актерите и тимот на „Rust“. Дејвид Стивенс, Брајан Норвел, Тереза ​​Дејвис, Томас Ганди, Роман Ганди, Ана Вилијамс, Моника Спенслав, Стејси Локхарт, Катја Лус, Девон Верхаузер, Тим Барера, Емили Хејс, Џејден Потс, Џиџи Хисе, Кејти Харисон, Даниел Орја, Никол Монло , Лук Хасак, Чи Хо, Џо Хајсе, Емили Прајс, Мет Хемер, Имани Колдвел, Изабел Лангдејл, Свит Пи Кадиз.“