Изгор скап, а критиките ѓаволски лоши: Џемот на Меган Маркл ги доби првите оценки од кои „ќе ѝ се крене косата“

Скапиот џем на Војвотката од Сасекс го споредуваат со храна за бебиња и вели - „Тоа е страшно“
Долгоочекуваниот џем на Меган Маркл разочара многу обожаватели и покрај тоа што се распродаде многу брзо. Намазот од малини од 14 долари, продаден преку нејзиниот бренд As Ever, доби различни критики, при што некои критичари изразија незадоволство од вкусот и текстурата на производот.
Лансирањето на џемот се најавуваше со месеци и обожавателите беа желни да го пробаат намазот од малини.
Сепак, возбудата брзо се претвори во разочарување откако неколку критичари, вклучувајќи ги и оние од омиленото издание на Меган, The Cut, остро го критикуваа џемот дека е - разочарувачки.
Критичарите зборуваат за џемот на Меган
Во една статија со 12 членови на персоналот на The Cut, критиките се движеа од благи до жестоки. Уредничката на The Cut, Кетрин Томпсон, го опиша џемот како „премногу тенок“ и истакна дека нема да оди добро на тост.
Емили Гулд, авторката на написите, ја критикуваше текстурата на џемот, споредувајќи ја со „лигавата храна за бебиња“. Еј Џеј Диксон, писател во споменатото списание, не се воздржа, изјавувајќи дека џемот е „лош“, споредувајќи го со пошироко достапни и многу поевтини брендови како Bon Maman и Smakers.Диксон, исто така, го критикуваше неговиот премногу сладок вкус и недостатокот на квалитетот што може да се очекува од вистинскиот џем.
Сепак, не сите беа критични. Некои тестери, како заменик-уредникот Џен Ортиз, го пофалија џемот за неговата „течна“ конзистентност и изразија восхит за шоуто на Меган, „Со љубов, Меган“, во кое беше претставен производот.
И покрај различните критики, дебито на џемот беше дел од поширокото пуштање во продажба на производи, вклучувајќи чаеви и цветни крмблови, кои исто така брзо се распродадоа. Брзата распродажба предизвика шпекулации дека Меган можеби користи маркетинг стратегија со ограничена достапност за да создаде чувство на ексклузивност.
Лансирањето на производот As Ever го следи успехот на нејзината серија на Нетфликс, која ги истакна нејзините кулинарски напори, но прашањата за долгорочниот успех на нејзиниот бренд остануваат во воздухот.
Некои изразија сомневање дека производите можат да ги оправдаат очекувањата, при што кралскиот коментатор Фил Дампиер сугерира дека Netflix можеби ќе сака да ја врати својата инвестиција во проектите на Маркл.
Иако џемот можеби ја промашил трагата за некои, јасно е дека потфатот на Меган Маркл во кулинарскиот свет продолжува да привлекува внимание - и, во добро или во лошо, сè уште е дел од нејзината поголема стратегија да го изгради својот личен бренд откако стана дел од кралското семејство.
фото: инстаграм принтскрин