Рестораните и кафулињата стануваат се поважен составен дел во трговските центри

Денешните трговски центри имаат зголемена побарувачка за подобра понуда во категоријата храна и пијалоци. Ексклузивниот лизинг агент “Cushman&Wakefield/FortonMKA и тимот на Ист Гејт Мол постојано ги следат трендовите на потрошувачите и врз основа на истите создадоа стратегија со која го позиционираат Ист Гејт Мол како трговски центар на новата генерација.

Фокусот е ставен на креирање на дестинации кои покрај шопинг нудат и различен број на нови искуства за купувачите кои бараат многу поразновидна и пософистицирана понуда на концепти за храна и пијалоци.

Ист Гејт како најсовремен проект во регионот кој ги следи сите шопинг трендови, покрај големиот микс од брендови и различни категории е и место каде што посетителите ќе може да искусат еден сосема различен уникатен концепт таканаречен Café Avenue (Кафе Авенија). Замислете си долга улица на која се наредени најмонденските кафеа и ресторани, и на која се протегаат 6 различни, внимателно одбрани концепти на приближно 3.000 м2, креирани по последните ентериерни и гастрономски трендови кои што ќе ги задоволат и најпребирливите посетители. На Кафе Авенијата меѓу другото ќе се понуди првата франшиза на оригинален стек ресторан, софистициран мексикански ресторан, како и уникатни стилски ресторани со интернационална и македонска кујна. 

Трговските центри во светот не се повеќе само едно шопинг место; тие сè повеќе стануваат дестинации за уживање.


ПР објава