Од Кејт ни трага ни глас, а Меган тукушто додаде масло на огнот:Тие двајца не прават ништо случајно
Меган Маркл на Инстаграм го лансираше луксузниот бренд за живот „American Riviera Orchard“. Војвотката од Сасекс повеќе од една година работи на својот нов проект, кој ги вклучува „сите работи што и се при срце“, но избрала специфичен и се чини сосема случаен момент кога ќе го објави на јавноста.
Имено, палатата со денови е на удар на јавноста поради аферата „Кејтгејт“, односно аферата поврзана со исчезнувањето на Кејт Мидлтон од јавноста. Под лупа е и лошиот однос меѓу Хари и Вилијам, кој трае со години. И истиот ден кога Хари и Вилијам се појавија на наградата Diana Legacy во Научниот музеј во Лондон, Меган го објави својот нов проект на Инстаграм.
Клипот, кој беше објавен на Инстаграм и служеше како најава за проектот, беше објавен само неколку часа пред принцовите да се обратат на наградата именувана по нивната покојна мајка. Точно, Хари и Вилијам не се гледаа очи во очи. Хари, кој живее во Калифорнија, им се обрати на победниците преку видео, откако Вилијам ја напушти церемонијата. Според аналитичарите, неподготвеноста на браќата да бидат буквално на ист настан ја открива длабочината на нивната расправија.
Меган и Хари не прават ништо случајно!
Покрај тоа, многумина во Британија веруваат дека тајмингот што го избра Меган е специфичен, дури и внимателно испланиран.
„Според мене, Сасексите не прават ништо случајно, а тајмингот е често суштински. Со години се предвидливи во една смисла, а тоа е дека се непогрешливи кога е во прашање тајмингот. Тие не прават ништо случајно“, изјави за Дејли мејл Ричард Фицвилијам, кралски коментатор.
Тој додава дека Меган и Хари сега се занимаваат со маркетинг за да го свртат вниманието кон себе.
Meghan Markle has launched a new lifestyle brand called American Riviera Orchard. Launched on Instagram with a video, it features the Duchess of Sussex at her home in Montecito. pic.twitter.com/JwpoauVlz3
— Feminegra (@feminegra) March 14, 2024
Спремени „куп проекти“ со Нетфликс
Во снимката што беше објавена, се гледа како Меган готви, а се гледаат женски раце како редат розови и бели цветови. Коментарите се оневозможени на Инстаграм профилот на брендот, а профилот се поврзува со нова страница со исто име каде што луѓето можат да ја внесат својата е-адреса. Според британските медиуми, брендот ќе се фокусира на домот, градината, храната и воопшто производите за животниот стил.
Новиот проект на сопругата на принцот Хари се совпадна и со лансирањето на новото шоу за готвење на Нетфликс во кое Меган ќе прави и продава сопствени производи. Ова вклучува прибор за јадење, ножеви, вилушки, лажици, шпорети и електронски шпорети, кафе, џемови и путери. Продажбата ќе биде проширена и во продавниците каде ќе се продаваат садови, чаши, џемови, покривки и садови за готвење.
Шоуто на Меган е продолжение на нејзиниот животен блог „Tig“, кој го лансираше во 2014 година, именувајќи го по нејзиното омилено црвено вино „Tignanello“. За време на своето постоење, блогот беше исполнет со увиди во животот на поранешната актерка, вклучувајќи ја и нејзината врска со нејзиниот отуѓен татко и најдобра пријателка Џесика Малрони. На своите верни обожаватели, Меган им се отвори за борбите што ги имала во средно училиште. „Tig“ згасна откако го запозна принцот Хари.
Исто така, новото шоу на Меган доаѓа кога се шират гласини дека Хари и Меган работат на „куп“ нови проекти на Нетфликс, вклучувајќи филм и два други необјавени проекти.
Војводата и војвотката од Сасекс потпишаа петгодишен договор вреден 100 милиони долари со калифорнискиот стриминг гигант во 2020 година. Сепак, имаше знак прашалник дали договорот ќе биде обновен, особено откако нивниот договор од 15 милиони фунти со Spotify заврши на почетокот на јуни минатата година. Сега, извршната директорка на Нетфликс, Бела Бајарија, откри дека Хари и Меган „всушност имаат еден тон проекти“.
Според Тајмс, Бајарија рече дека Сасексите работеле на „неколку работи без сценарио“ и дека проектите се сметаат за документарни, но сè е во „многу рана фаза на развој“.
Исто така, Сасексите повторно ја лансираа својата веб-страница - „Suseks.com“. Минималистичката веб-страница има линкови до „Фондацијата Арчевел“ и „Арчевел продукција“, како и контроверзната веб-страница „susseksroyal.com“ која беше лансирана во 2020 година кога тие се повлекоа како членови на кралското семејство и се преселија во САД.