Guerlain уште еднаш ја докажува својата заложба за заштита на средината по повод Светскиот ден на пчелата

ПЧЕЛАТА – ЧУВАР НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА И ИДНИТЕ ГЕНЕРАЦИИ

Втора година по ред, Guerlain ја води најголемата интернационална кампања за заштита на пчелите. Целта останува иста: во рок од три дена да се собере 1 милион евра за поддршка на програмата Guerlain за пчелите. Многу природни богатства и ресурси зависат од работата на пчелите. За куќата на Guerlain, заложбата за нивна заштита значи настојување да се пренесе грижата за зачувување на природата на идните генерации.

ЗАМИСЛЕТЕ СВЕТ БЕЗ ПЧЕЛИ

Ако повеќе не постојат пчелите, повеќето овошја, цвеќиња и семињата ќе исчезнат засекогаш, земајќи со себе бесконечно број на незаменливи бои, вкусови и мириси.

Низ светот, интензивното земјоделство, живеалиштата кои исчезнуваат и климатските промени драстично влијаат на здравјето на пчелите. Како исклучителни опрашувачи, пчелите се од огромно значење за нашата храна, безбедност и животна средина.

За нас е клучно да ги заштитиме, но само тоа не е доволно.

Ние мора да ја подигнеме свеста за важноста на зачувување на пчелите за денешниот и утрешниот свет. Ова е причината зошто Guerlain е посветен да ги учи најмладите за

значењето за пчелите, благодарение на нејзиното пчелно училиште. Нејзината програма “Women for Bees“, во партнерство со УНЕСКО, исто така цели да обучи нови жени пчелари во биосферата на УНЕСКО резерви.

Од Светскиот ден на пчелите на 20 мај до Меѓународниот ден на биолошката разновидност на 22-ри мај, Guerlain повторно повикува на посветеност од своите заедниции глобалното население во целина. Сите собрани средства ќе бидат искористени за поддршка на

„Програма за зачувување на пчелите „Guerlain for Bees“.

20% од продажбата ќе се донира на Програмата, вклучително продажбата на ограниченото издание Huile-en-Eau Abeille Royale, од Tomáš Libertíny.

View this post on Instagram

A post shared by Guerlain (@guerlain)

20 евра ќе бидат донирани за секое репостирање на визуалот создаден од Tomáš Libertíny вклучувајќи ги и хаштазите:

#GuerlainFor Bees и #WorldBeeDay

Во духот на кампањата за заштита на пчелите, Tomáš го украси логото на пчелно срце на Guerlain и Huile-en-Eau Abeille Royale со цвеќиња.

Од оваа соработка се создаде досега невидена креација: симболичното Bee Bottle влегува во поетски и безвременски универзум. Целосно уметничко дело направено од пчели.


*ПР објава