Истражување на Samsung покажува дека се повеќе Европејци бараат технологија погодна за домашни миленици

Добивај вести на Viber

• Над половина од анкетираните мислат дека технологијата може да помогне да се подобри благосостојбата на милениците (56%), нивната активност (56%), да се подобри нивното здравје (52%) и/или да се намали анксиозноста од одвојување (52%).

• Речиси половина (49%) од сопствениците на домашни миленици сакаат да видат развој на технологии попогодни за миленичиња во иднина

Samsung Electronics го објави „Living with Pets 2022 Research“, кое покажува како зголемувањето на бројот на луѓе кои имаат домашни миленици влијае на изборот на технологија и нејзината употреба во домот. Повеќе од половина од анкетираните веруваат дека технологијата може да помогне да се подобри благосостојбата на милениците (56%), нивната активност (56%), да се подобри нивното здравје (52%) и/или да се намали анксиозноста од одвојување (52%).


Сè поголема е потребата за технологија погодна за миленичиња бидејќи повеќе од половина од испитаниците (52%) веруваат дека треба да има стандард кога станува збор за уредите или апаратите во паметните домови.


Европските домаќинства сега имаат повеќе домашни миленици отколку деца[1].[2] Ова истражување покажува дека речиси две третини (63%) сметаат дека нивните миленици се драги членови на семејството. Затоа, не е изненадувачки што миленичињата станаа влијателни во обликувањето на животот во домот и што тие влијаат на клучните одлуки за купување:

• Речиси половина (47%) од испитаниците признаваат дека го смениле распоредот во домот за да го приспособат на своите миленици

• Близу една третина (32%) велат дека домашно милениче влијаело на нивната одлука да купат нов апарат за домаќинство

• Сличен процент (30%) исто така велат дека домашно милениче влијаело на нивната одлука за тоа каков технолошки уред да купат


Истражувањата покажуваат дека љубителите на технологијата со домашни миленици сакаат да ја користат технологијата од различни причини, од вакуумирање по домашните миленици (53%), хранилка со автоматско хранење (49%) до користење на следење локација за следење на нивните движења (48%) . Од оние кои користат технологија, главните причини наведени се безбедноста на домашните миленици (36%), помалку грижи (36%) и дополнителна удобност (33%).


Бенџамин Браун, Главен маркетинг директор за Samsung Europe вели:

„Повеќе домови имаат домашни миленици отколку деца во Европа. Ова ги менува нашите одлуки за купување кога станува збор за технологијата. Затоа во Samsung развиваме производи имајќи ги на ум и луѓето и домашните миленици. Знаеме дека миленичињата се сакани членови на семејството, затоа продолжуваме да развиваме технологија која ги оптимизира нашите домови за домашни миленици за да можат да водат посреќен и поздрав живот“.


Посветени на среќата и здравјето на домашните миленици

И покрај актуелната криза со трошоците за живот, европските сопственици не прават компромис кога се во прашање нивните домашни миленици.

Дури 59% од испитаниците велат дека не планираат да го намалат целокупното трошење на домашни миленици – додека мнозинството (61%) велат дека прво би жртвувале нешто друго освен намалување на сумата што ја трошат за домашни миленици.

Анкетираните сопственици на домашни миленици велат дека повеќе би сакале да ги намалат трошоците за сите основни работи како што се комунални услуги (27%) и дружење со пријателите (40%) отколку за нивните миленици.


Осаменоста е една од главните грижи за повеќето сопственици на домашни миленици

Со оглед на тоа што многумина се враќаат во канцеларија по епидемијата, осаменоста сега е голем проблем за сопствениците на домашни миленици кои мораат да ги оставаат своите миленици сами дома долго време. Речиси половина од испитаниците (46%) велат дека се загрижени за нивните миленици да бидат осамени, а овој број се зголемува кај помладите луѓе - половина (50%) од сопствениците на возраст меѓу 18 и 34 години велат дека тоа ги загрижува за нивните миленици.


Загриженоста за милениците да се чувствуваат осамено и досадно кога се сами дома всушност ги надминуваат другите грижи како што се трошоците за грижа за домашно милениче и штетата што тие можат да ја направат на куќата, мебелот или градината. Две петтини (40%) од испитаниците велат дека сега кога се укинаа ограничувањата за пандемијата, тие се повеќе загрижени за своите миленици.

Многу загрижени сопственици на домашни миленици се чини дека се обраќаат кон технологијата за помош, при што речиси половина (48%) од испитаниците кои користат технологија за своите миленици се загрижени дека нивните миленици се осамени.

Бенџамин Браун, Главен маркетинг директор за Samsung Europe вели:

„Нашите домови стануваат подигитални и попаметни. Ние ги развиваме нашите домашни решенија за сите членови на семејството. Без разлика дали тоа е за вас, вашите деца или вашето домашно милениче. SmartThings for Pets на Samsung им овозможува на сопствениците да создадат оптимална средина за своите миленици.

На пример, ако вашето домашно милениче носи SmartTag, можете да видите каде се наоѓа на мапата и да пуштите мелодија за да се врати дома. Или можете да ја користите вградената камера на нашата правосмукалка JetBot AI+ за да го проверите вашето домашно милениче додека сте надвор и да го вклучите телевизорот или светлата од далечина.


Иднината на технологијата за домашни миленици

Сопствениците на домашни миленици се оптимисти за придобивките што технологијата може да ги донесе во животот на нивните миленици. Но, овој оптимизам доаѓа со одредена претпазливост - исто како и со нивните лични уреди, сопствениците исто така сакаат да се погрижат нивните миленици да бидат заштитени во дигиталниот свет.

И покрај тоа, оваа студија укажува на желба за постојани иновации кај сопствениците на домашни миленици. Над три петтини (62%) од испитаниците мислат дека функцијата погодна за миленичиња е исто важна за целото семејство, додека речиси половина (49%) сакаат да видат повеќе технологии кои се погодни за миленичиња развиени во иднина.


Д-р Илена Хирскиј-Даглас, Предавач за Интеракција меѓу животните и компјутерите на Универзитетот во Глазгов, која соработуваше на студијата „Pet Living“ во 2022 година,вели:

„Како што нашите домови стануваат попаметни и подобро поврзани, начинот на кој се грижиме за нашите миленици ќе продолжи да се револуционизира со новите паметни технологии кои се изградени не само околу нашите секојдневни животи и рутини, туку и околу животот на милениците што ги споделуваме. нашите домови со.

Како што помладите генерации сè повеќе ги прифаќаат паметните уреди и како што се зголемува и бројот на луѓе кои поседуваат домашни миленици, паметната технологија дизајнирана со миленичиња е природен следен чекор“.

***

За Samsung Electronics

Samsung го инспирира светот и ја обликува иднината со трансформативни идеи и технологии. Компанијата го редефинира светот на телевизори, паметни телефони, уреди за носење, таблети, дигитални уреди, мрежни системи и меморија, LSI системи, кастинг и LED решенија. За најновите вести, посетете ја http://news.samsung.com.

За Студијата за живеење со домашни миленици:

Истражувањето на Opinium опфати вкупно 6.501 сопственици на домашни миленици, 2.000 во Велика Британија, по 1.000 во Франција, Германија и Шпанија, 1.001 во Италија и 500 во Полска. Истиот беше спроведен во шест земји користејќи ја онлајн методологијата на оваа агенција. Теренската работа беше спроведена од 31 октомври до 7 ноември 2022 година, во зависност од земјата.



[1]Од 197 милиони домаќинства во ЕУ во 2021 година, околу една четвртина имаа деца кои живеат со нив (24%):

https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/-/edn-20220601-1

[2][Во 2021 година, 90 милиони домаќинства во ЕУ имале домашно милениче (46% од домаќинствата):

https://europeanpetfood.org/about/statistics/


ПР објава