Модната симболика на Меланија Трамп: Што ни кажува нејзиниот избор на овој дизајнер за инаугурацијата?
На денешната инаугурација Меланија Трамп повторно се најде во центарот на вниманието, но не само како сопруга на Доналд Трамп, 47-от претседател на Соединетите Американски Држави.
Нејзиниот избор на гардероба, палто и здолниште направени од Адам Липс, одекнаа исто толку силно како и политичките пораки на нејзиниот сопруг. Овој потег открива многу повеќе од само преференци за стил; претставува софистицирана модна стратегија со јасна порака за поддршка на американската индустрија.
За време на првиот мандат на нејзиниот сопруг, Меланија беше препознаена по нејзиниот луксузен стил, избирајќи главно европски брендови како Dolce & Gabbana и Alexander McQueen. Тие избори често беа критикувани, бидејќи беа во спротивност со инсистирањето на Трамп да купува американски производи. Меѓутоа, за време на оваа инаугурација, Меланија направи пресврт, одлучувајќи за помалку познат, независен американски бренд, кој сугерира свесна одлука да застане зад реториката на економски патриотизам.
Адам Липс не е име што предизвикува моментално препознавање како Ралф Лорен, кој ја дизајнираше гардеробата за инаугурацијата на Меланија во 2017 година. Сепак, оваа промена носи симболична тежина. Етикетата на Липс, со седиште во Њујорк, ги отелотворува вредностите што администрацијата на Трамп се обидува да ги промовира: домашните бизниси и локалниот економски развој. Во време кога политичката поларизација е на својот врв, овој избор може да се чита како суптилен политички сигнал – Меланија Трамп сега поактивно го користи својот стил за да ја поддржи визијата на нејзиниот сопруг.
Се разбира, овој потег не е без ризици. Модната индустрија е традиционално прогресивна, а многу дизајнери отворено се дистанцираа од администрацијата на Трамп. Ралф Лорен, кој ги облече и Меланија и Хилари Клинтон за инаугурацијата во 2017 година, покажа подготвеност да работи со двете страни од политичкиот спектар. Сепак, поврзаноста на Лорен со Др. Џил Бајден и неодамнешното доделување на Претседателскиот медал на слободата под администрацијата на Бајден дополнително ја потврдуваат неговата репутација како мост меѓу двете идеолошки страни.
Адам Липс, сепак, не ужива таков луксуз на политичка неутралност бидејќи не е познато име како Лорен. Неговата одлука да ја облече првата дама е потенцијално опасен потег, со оглед на тоа што брендовите поврзани со Трамп често стануваат мета на социјалните мрежи. Минатиот викенд Оскар де ла Рента се соочи со бран критики откако беше објавено дека ги облекол втората дама Уша Венс и Иванка Трамп. Но, како што често се случува, коментарите на Инстаграм не мора да се претворат во пад на продажбата - напротив, соработката со првата дама може да донесе непроценлива видливост и да ја прошири вашата база на клиенти, особено кај поконзервативната демографија.
За време на првиот мандат на Трамп, многу дизајнери одбија да работат со Меланија, плашејќи се дека тоа може да ги загрози нивните прогресивни вредности и односи со полибералните потрошувачи. Нејзината одлука да се појави во американски дизајн на овој историски настан може да се прочита како израз на поддршка за американската економија, но и како сигнал за нејзината желба да привлече внимание и да го дефинира својот глас во рамките на политичката сага на Трамп.
Дали модата ќе биде подготвена да ја следи во таа приказна, колку што сака да ја следи модата, останува да видиме.
Фото и Видео: Youtube