Наместо да читате за детето, читајте со детето
Ефектите зависат од тоа кој чита и како чита.
Читањето треба да биде заедничка активност на детето и родителот.
Кога ќе се спомне читање, сите мислат на читање пред спиење, но истражувањата покажуваат дека не е важна само книгата и приказната.
Читањето за детето треба да биде топло и пријатно искуство преку кое му се пренесуваат знаења.
На овој начин детето ќе се поврзе со поимите и ќе ги замисли ликовите.
Детето ќе ги поврзе причините и последиците за однесувањето, дали тоа е реално, ќе прави споредба меѓу реченици.
Ќе препознае почеток и крај на реченицата, ќе прашува, ќе разликува.
Читањето од детето ќе направи посветена личност.
Без разлика колку детето е старо, сепак читањето создава емотивни темели меѓу родителот и детето.
Родителот во текот на читањето треба да покаже интерес за она што детето го засега, и на тој начин да го поттикне детето.
Кога детето е мало и има мал број на зборови кои ги знае, родителот треба да има улога на опишувач.
Како детето ќе расте, родителот ќе станува дискутант.
Потоа ќе дојде период кога детето ќе биде поголемо, а родителот ќе има улога на слушател.
Бирајте книги кои се богати со илустрации кои ги следат приказните.
Книгите може да имаат чудни зборови или зборови кои се римуваат.
Искористете ја стратегијата „кој, каде, зошто, како“ за да разменувате мислење со детето.