Затоа што јавното здравје е заедничка одговорнот, Diners Club Ве советува

Добивај вести на Viber

Во согласност со препораките на Министерство за здравство и Владата на Република Северна Македонија, Diners Club се приклучи со дополнителни препораки за своите членови, кои во наредниот период би имале потреба од услуги во салонот на Diners Club.


·  За секоја потребна информација, наместо посета на салонот на Diners Club јавeте се на 15 155, контакт центарот нуди24-часовна корисничка поддршка;

·  Доколку треба да подигнете картичка од салонот на Diners Club, јавете се на 15 155, истата ќе ви биде доставена преку службата на Diners Club.

·  Користете ја услугата My Diners ( на Diners Club  мобилната апликација) за:

·  Моменталната состојба на картичката;

·  Содржина на сметка –со избор на година и број на сметка;

·  Трансакции за период;

·  Уплати за период;

·  Трошоци за следна сметка кои не се фактурирани.

·  Пријавете се за траен налог за плаќање на сметки на услугите на ЕВН и Телеком.

·  Избегнете ги гужвите во маркетите и пазарете онлајн со Diners Clubкартичката на:

·  www.e-tinex.mk

·  www.paket.mk


За сите дополнителни информации јавете се во контакт центарот на15 155.

Доколку е неодложна посета на салонот на Diners Club, во истиот се обезбедени средства за дезинфекцијa. Работно време на салонот во периодот од 12.03.2020 до 25.03.2020 година, еод понеделник до сабота, од 10:00 до 14:00 часот.

Diners Club и Вие, создадени еден за друг.