Интервјуа // Интервјуа
Интервју со Ебру Радевски: Скопје сити мол секогаш е носител на нешто ново во Македонија
Скопје сити мол како најголем трговски центар во земјава навистина донесе многу промени. Од една страна донесе многу светски познати брендови кои порано ги немаше на домашниот пазар. А од друга ги смени и навиките за пазарување...
Интервју со Ебру Радевски, генерален менаџер на најуспешниот Трговски Центар
- Скопје сити мол неодамна одбележа пет години присуство на македонскиот пазар. Неговото отворање дефинитивно придонесе многу за промена на навиките во пазарувањето и донесе едно ново шопинг искуство. Колку вие како генерален менаџер сте задоволни од постигнатото?
- Многу нови брендови кои порано ги немаше на домашниот пазар токму благодарение на Скопје сити мол денес се достапни и на македонските купувачи. Дали планирате зголемување на нивниот број и која ќе биде вашата стратегија во наредниот период?
- Од ноември ланската година Скопје сити мол има нови сопственици. Дали тоа донесе некакви промени во работењето?
- Имате организирано и поддржано многу хуманитарни настани. Најновата акција на Скопје сити мол е под мотото „Некултурата не е инвалидитет“. Која е причината за нејзино покренување?
- Се доближуваат новогодишните празници, а потоа и попустите. Дали сте подготвени за шопинг манијата?