Прва Tinder кампања за вработување во регионот: Како преку дејтинг апликација до работа во креативната индустрија?

Добивај вести на Viber

Дали некогаш сте слушнале некој да најде вистинска љубов наTinder? Најверојатно сте слушнале, но вистинска работа на дејтинг апликација – сигурно не. Ниту ние, сѐ додека во текот на јуни на спомнатата апликација не осамнаа необични профили со пораките: „Бараме запалени“, „Кој вели дека уживањето мора да трае кратко?“, „Доколку сакаш врзување, ова е место за тебе“,...


Во прашање е првата кампања за вработување во регионот, објавена исклучиво на Tinder. Зад овој иновативен и целосно неочекуван пристап во пронаоѓањето на нови кадри, стои агенцијата New Media Team, еден од лидерите во областа на интегрираната комуникација во регионот. 

Кампањата е произлезена од потребата да се освежи пристапот во потрага по нови вработени, кои значително се заситени со стандардни огласи за вработување. Осмислена е на тој начин да таргетира различни возрасни групи на спомнатата дејтинг апликација, со пласирање на пораки креирани да привлечат внимание на секој од нив. 

„Пронаоѓање и вработување на квалитетни луѓе е наш императив, бидејќи нам силата на тимот ни обезбедува лидерска позиција на пазарот. Го одбравме Tinder како канал, затоа што нуди свежина, – луѓето се таму со намера да пронајдат, не само нови емотивни партнери, туку и да се дружат и запознаваат, па затоа и ние сакавме да им се претставиме и да им понудиме нови прилики за работа. Креативниот тим внимателно ги бираше решенијата, прилагодени во духот на оваа мрежа, – можеби некои се и за нијанса поризични, но одамна сме свесни дека вниманието на публиката повеќе не може да го привлечат класични вижуали и copy,“ изјави Александра Радујко, основач и директорка на агенцијата New Media Team и додаде дека се работи за кампања со нула буџет, а додека комплетната креатива ја има изработено агенцискиот тим – од осмислување на идеја, арт дирекција, преку продукција на фото-содржина, пишување на copy, па сѐ до самиот пласман на Tinder. „Навистина уживавме во целокупниот процес, а за истото говорат и реакциите и пријавите, кои ги надминаа сите наши очекувања. Ова за нашиот тим е пред сѐ една голема авантура и веруваме дека истата допрва ќе го покаже својот полн потенцијал на долги стази,“ додаде Радујко.


Принципот на којшто е базирана идејата, е многу едноставен и е соодветен со Tinder платформата – swipe десно ги поврзува сите заинтересирани, или на Tinder „јазик“, ги match-ира, со агенцијата и им дава повеќе информации за отворените позиции; swipe лево и кампањата оди во заборав, заедно со останатите непосакувани профили.


Преку хумористични имиња на профилите и нивните описи, транспарентно е претставено дека се работи за проект за вработување со многу јасна намера – да ги заинтригира и мотивира корисниците на Tinder, кои се бават со работа од областа на односи со јавност, маркетинг комуникации, дигитален и инфлуенсерски маркетинг, дизајн, настани и продукција, да се пријават на отворените позиции. 

 Секако, благодарение на виралниот ефект, којшто е постигнат, пријавите стигнуваат од сите страни.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7077270811396460544

Останува само да се види кој од кандидатите ќе биде вистински „спој“.


ПР објава