„SECOND HAND“ ЕКОНОМИЈАТА ЦВЕТА: Се приклучуваат Зара, Лего и Икеа
Брендовите од Shein и Zara до H&M и Lego се вклучија во растечката економија од втора рака, приклучувајќи се на се поголем број стартапи како што се Vinted, Depop, ThredUp и Vestiaire Collective во обид да заработат пари од брзањето да прифатат користени и „претходно сакани“ артикли, поради трошоците или еколошките грижи.
Икеа е вклучена
Познатите личности како Бела Хадид, Ријана и Сара Џесика Паркер ја прифатија штедливоста, како и култното ТВ шоу Love Island.
„Second hand е многу активна“, вели Адам Минтер, автор на Junkiard Planet и Secondhand. „Но, трошоците за водење на овој бизнис се огромни. Не е лесно“.
Оваа недела, Икеа се приклучи на трендот, лансирајќи пазар за купувачите да продаваат користен мебел директно на други. Дизајниран да ги преземе eBay, Craigslist и Gumtree, Ikea Preown прво ќе биде тестиран во Мадрид и Осло, пред да се донесе одлука за тоа дали ќе се појави на глобално ниво на крајот на годината.
Џеспер Бродин, извршен директор на Ингка, главниот оператор на продавниците на Икеа, вели дека групацијата има уште поголем пазарен удел во секторот на половни производи отколку за нови производи. „Значи, мислиме дека тоа ќе биде добра лекција - какви производи се продаваат?
Втората рака е сè попопуларна
Не е тешко да се разбере зошто големите брендови се заинтересирани за втора рака. Пазарот расте многу побрзо од новите продажби, иако обично на многу пониска основа. ThredUp, платформа за препродажба со седиште во САД, проценува дека глобалниот пазар за користена облека пораснал од 141 милијарди долари во 2021 година на 230 милијарди долари оваа година и треба да достигне 350 милијарди долари до 2028 година, со стапка на раст што ја проценува на три пати повеќе од растот на новата облека. стапки. Consultants Bain & Company проценува дека продажбата на користени луксузни стоки пораснала за 125 проценти од 2017-23 година, во споредба со само 43 проценти од новите.
Втората рака е сè попопуларна меѓу помладите потрошувачи. Според истражувањето на аналитичарите Еуромонитор, повеќе од 40 проценти од генерацијата Z и милениумците купуваат користен производ барем на неколку месеци, во споредба со нешто повеќе од 20 проценти од бејби бумовите.
„Порано постоеше стигма за половна облека. Но, младите генерации се грижат за депонирањето на отпадот, за вредноста. Тоа е одлична можност за инвестирање“, изјави за „Фајненшл тајмс“ директор на европски приватен капитал.
За повеќе прочитајте на Фактор.