Спортска, стилска, економична: Новата Opel Corsa може да се нарача од 1 јули во Германија
• Од 13.990 евра: шестата генерација на Opel Corsa, исто така и со дизелски и бензински мотори
• Забавна за возење: напредни мотори, ниска положба за седење, спортско ракување
• Ефикасна: мала тежина, помала потрошувачка на гориво, висока управливост
• Направете го вашиот избор: особено спортската GS Line, удобната Corsa Elegance
• Типичен Opel: адаптивни IntelliLux LED® матрични светла и седишта со функција за масажа
• Иновации за секого: осум степен автоматски менувач и напредни системи за помош
Риселсхајм. Шестата генерација на Opel Corsa е на брза лента. Само неколку дена по презентацијата на електрична верзија со батерија, Opel сега ја објавува Corsa со класични мотори со внатрешно согорување - поефикасна, понапредна и подинамична од било кога. Продажбата на 4.06 метри долгиот мал автомобил со пет врати на германскиот производител на автомобили започнува со особено економични бензински и дизел мотори со излезна моќност од 55kW (75 КС) до 96kW (130 КС). Умерената потрошувачка на гориво и се карактеристични за сите опции за мотори (потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 5,4 - 3,7 л/100 км, екстра-урбани 4,1 - 2,9 л/100км, комбинирано 4,6 - 3,2 л/100км, 105-85 г /км СО2, WLTP2: комбинирано 6,4 - 4,0 л/100км, 144-104 г/км CO2, се првичните податоци).
1 Споменатите бројки за потрошувачката на гориво и CO2 се утврдени според новата светска хармонизирана постапка за испитување WLTP (Регулатива ЕУ 2017/948), а релевантните вредности се преведени во NEDC за да се овозможи споредливост со другите возила. Ве молиме контактирајте со вашиот продавач за најновите информации. Вредностите не ги земаат предвид и условите за возење, опремата или опциите може да варираат во зависност од формата на гумите.
2 Податоците за потрошувачката на гориво и емисиите на CO2 се наведени во согласност со хомологијата на WLTP (регулатива ЕУ 2017/948). Од 1 септември 2018 година, новите возила се одобрени со употреба на WLTP, што е нова, пореална постапка за испитување за мерење на потрошувачката на гориво и емисијата на CO2. WLTP целосно го заменува Новиот европски циклус (NEDC), кој беше тест постапка што се користеше претходно. Поради пореални услови за тестирање, потрошувачката на гориво и емисиите на CO2 измерени според WLTP се во многу случаи повисоки во споредба со оние измерени според NEDC. Потрошувачката на гориво и
Бројките за емисија на CO2 може да варираат во зависност од специфичната опрема, опции и формат на гумите.
Opel Automobile GmbHint-media.opel.com D-65423 Rüsselsheim
„Реакцијата на презентацијата на целосно електричната Corsa-e - електричен автомобил за секого - е феноменална", изјави извршниот директор на Opel, Михаел Лохшелер. „Corsa со класичните мотори со внатрешно согорување ќе следат. Мотор со внатрешно согорување или електричен погон? Во Opel, благодарение на мулти-енергетската платформа, и двете се можни во еден модел. Клиентот одлучува ".
Во понудатат менувачите врв е автоматскиот менувач со осум брзини. Севкупниот спортски впечаток е потенциран со лесен дизајн и ниската позиција на седиштето на возачот. Покрај тоа, пасивната безбедност е на високо ниво, додека инженерите на Opel, исто така, добро ја имаат поставено шасијата и управувачот. Сите овие квалитети се веќе понудени од основната верзија. Еднакво убедливи се и системите за напредна помош, иновативниот инфосистем и одличниот сооднос на цена и перформанси. Corsa, исто така, за првпат нуди автоматски менувач со осум брзини во овој сегмент. За оваа цена, никогаш не постоело повеќе хај-тек.
Новата Corsa може да се нарача од 1 јули во Германија. Основната варијанта е со цена од 13.990 евра (со вклучен ДДВ во Германија). Ова верзија веќе вклучува бројни системи за помош, како што се предупредување за преден судир со автоматско сопирање во итен случај и пешачка детекција како стандард. Во прилог на целосно електричната Corsa-e, дизелската и бензинска верзија се достапни во три нови нивоа за опрема: како Edition за 15.850 евра во Германија (со вклучен ДДВ), Elegance и особено спортската GS Line.
Нови мотори: Идеална рамнотежа помеѓу ефикасноста и перформансите
Целосното ново портфолио на моторот на шестата генерација на Corsa има за цел да им понуди на клиентите идеална рамнотежа помеѓу ефикасноста и привлечното возење. Споредено со сегашните енергетски единици, новите мотори значително ја намалуваат потрошувачката на гориво и емисиите, истовремено задржуваат слични излезни моќности.
• Подобрувањата започнуваат веднаш со основниот модел со 55kW (75КС) 1.2 - NEDC комбинираната потрошувачка на гориво е 4,1 л / 100 км (прелиминарна потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 4,9-4,8 л / 100 км, екстра-урбано 3,7 л / 100 км, комбинирано 4,1 л / 100 км., 94-93 г / км CO2, WLTP2: комбинирано 6,1-5,3 л / 100 км, 136-119 г / км CO2). Ова е значително подобрување во споредба со сегашниот 1.2 модел со 51kW / 70 КС и неговата комбинирана потрошувачка NEDC од 5,9-5,6 л / 100 км и 134-128 г / км CO2.
• Високи перформанси се обезбедени од наградуваниот трицилиндерски турбо агрегат со мотор со директно вбризгување (мотор на годината 2015-2018), исто така со 1,2 литри. Сите алуминиумски мотори произведуваат 74kw (100 КС) или 96kW (130 КС). Со моторот од 74kW (100 КС), на новата Corsa и треба 4,4-4,2 л / 100 км NEDC комбинирана (потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 5,3-5,1 л / 100 км, екстра-градски 4,0-3,6 л / 100 км и комбинирано 4,4-4,2 л / 100 км, 101-96 л / 100 км и 6,4-5,3 л / 100 км, 137-121 г / км CO2 комбинирано во WLTP2 циклусот, сите податоци се прелиминарни). Претходниот 1.4 литарскиот мотор исто така со 74kW (100 КС) трошеше 5,8-5,4 л / 100 км во комбинација според NEDC (WLTP: 6,7-6,5 л / 100 км, 151-146 г / км CO2). Дури и со најмоќната 96kW (130 КС) верзија, која нема еквивалент во сегашниот опсег на Corsa, првичната потрошувачка на гориво и емисиите остануваат умерени (NEDC1: урбани 5-4 л / 100 км, екстра-урбани 4,1-4,0 л / 100 км., комбинирано 4,6-4,5 л / 100 км, 105-103 г / км CO2, WLTP2: комбинирано 6,4-5,6 л / 100 км, 144-127 г / км CO2).
Висок вртежен момент за бензински мотори: врвна управливост
Високата ефикасност е карактеристична за новите бензински мотори. Внатрешните триење и загуби при триење се сведени на минимум. Турбокомпресорот, исто така, реагира веднаш, со силен развој на вртежниот момент веќе при ниски вртежи во минута. Максималниот вртежен момент на мотор со 74kW (100 КС) 1.2 литри е 205 Nm; најсилниот мотор со 96kW (130 КС) развива дури 230 Nm. Поголемиот дел од максималниот вртежен момент достапен е во широк опсег, кај двата мотори е забележлива нивната голема управливост. Најмалку 95 проценти од максималниот вртежен момент се развива помеѓу 1.500 и 3.500 вртежи во минута - во комбинација со мала тежина на возилото, одличната аеродинамика и оптимизирант пренос, и ова овозможува многу добра управливост.
Подобрувањето на ефикасноста низ понудата на на моторите се рефлектира во перформансите на возењето. Додека новата Corsa со 96kW (130 КС) достигнува максимална брзина од 208 км/ч., на нејзиниот претходник му требаше 15 проценти повеќе моќност (110kW / 150 КС) за да стигне до 207 км/ч. Со забрзување од нула до 100 км/ч за 8,7 секунди, новиот модел е 0,2 секунди побрз од неговиот претходник. Еднакво импресивен е 1.2 турбо со 74kW (100 КС). Со максимална брзина од 188 км/ч., таа е 3км/ч побрза од претходникот со сличен погон. Во зависност од менувачот, исто така, забрзува од нула до 100 км / ч за околу 10 секунди - 1 секунда побрзо (сите бројки се прелиминарни).
Освен моторите, подобрувањата на погонските мотори ги вклучуваат и преносот.
• основниот мотор со 55kW (75КС) е стандарден со петстепен рачен менувач.
• Со моторт од 74kW (100 КС, корисниците можат да изберат меѓу шест брзински мануелен или автоматски осум степен менувач. Програмите за адаптивна смена и Quickshift технологијата се најсовремени во сегментот на пазарот на Corsa. Возачите можат да ги менуваат брзините преку палките на воланот.
• Најдобото во понудата, 96kW (130 КС) 1.2. Direct Injection Turbo секогаш се комбинира со осумстепениот автоматски менувач.
Хај-тек и висока ефикасност:
На три бензински мотори им се приклучува „жив“ 1.5 литарски дизел со моќност од 75kW (102 КС) и максимален вртежен момент од 250 Nm (прелиминарна потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 3,8-3,7 л / 100 км., екстра-градски 3,0-2,9 л / 100 км., 3,2 л / 100 км, 87-85 г /км CO2, WLTP2: комбинирано 4,6-4,0 л / 100 км, 122-104 г / км CO2, прелиминарно).
За оптимален третман на издувните гасови, системот за намалување на емисиите - кој се состои од пасивен оксидациски катализатор / NOx адсорберr, AdBlue инјектор, SCR катализатор и филтер за дизелски честички (DPF) - е групиран заедно како компактна единствена единица што е можно поблиску до мотор. Адсорберот на NOx делува како ладен катализатор на почеток, намалувајќи ги емисиите на NOx на температури под SCR.
Фановите на електрична мобилност, се разбира, може да нарачаат Corsa-e. Благодарение на заедничката модуларна платформа (CMP), различни платформи може да се понудат на една платформа.
Најлесната варијанта тежи помалку од 1.000 килограми
Покрај „живите“ мотори на Corsa, лесниот дизајн исто така придонесува за врвната динамика на возењето. Најлесната верзија на моделот од новата генерација дури и ја поткопува магичната ознака од 1.000 килограми. Со исклучок на возачот, со пет врати тежи само 980 килограми.
Во споредба со неговиот претходник, оваа варијанта на модел е полесна а 108 кг. Ова е заштеда на тежина од околу 10 проценти, иако новиот модел има слична должина од 4,06 метри. Шасијата е околу 40 кг полесни, а компактните три цилиндрични мотори тежат околу 15 килограми помалку од четири цилиндричните единици на претходната генерација. Алуминиумската хауба исто така заштедува 2,4кг во споредба со помалата хауба од претходниот модел изработена од челик. Седиштата исто така беа ставени на диета. Оптимизираната структура на седиштето заштедува уште 10 килограми.
Новата Corsa ја претвора динамиката преку својот спортски дизајн - особено во комбинација со две бои. Кровната линија е како на купе, 48 мм пониска од претходникот, без намалување на просторот кај главата на возачот и совозачот. Возачот седи 28 мм пониско. Држењето и динамиката на возење имаат корист од нискиот центар на гравитација. Ракувањето е динамично, за повеќе забавно зад управувачот.
Демократизација на технологијата: напредни системи за помош и matrix светла
Opel vо новата Corsa нуди технологии и системи за помош за кои клиентите знаат само од повисоките класи на возила. Вистински белег е адаптивниот безжичен IntelliLux LED® матрикс осветлување, што Opel го нуди за првпат во сегментот на мал автомобил. Осумте LED елементи се контролирани од предната камера со висока резолуција од најновата генерација и автоматски и континуирано го прилагодуваат светлосниот зрак до соодветната сообраќајна ситуација и околината.
Најсовремените системи за помош, како што се препознавање на сообраќајни знаци или автоматски круз контрол врз основа на радар, како и сензорот за контрола на страничните делови нудат забележлив безбедносен бонус. Последниве предупредуваат дали страните на автомобилот ризикуваат да имаат контакт со пречки (на пример, столбови, ѕидови) за време на маневри со брзина помала од 10 км/ч. Исто така, постојат системи како што се помош од слепа точка и разни помошни средства за паркирање, од паркинг пилот до панорама со поглед на задната страна од 180 степени. Држење на лентата дебитира кај Corsa. Ако системот открие ненамерна промена на лентата, го известува возачот со трепкачки сигнал и поттикнувач на корективно управување (повеќе за широк опсег на системи за помош при возење на новата генерација на Corsa има тука).
Возачите и патниците во Corsa се добро поврзани и се забавуваат со новиот асортиман на инфозабавен систем кој се состои од Мултимедијално радио, Мултимедиа Нави со 7,0-инчен екран во боја на допир и највисокиот мултимедијален Navi Pro со 10 инчен екран во боја на допир. Покрај тоа, Corsa исто така ја нуди новата телематска услуга "Opel Connect" како опција. Навигацијата во живо со информации за сообраќајот во реално време и моменталните цени на горивото, плус директна врска со помошта за дефекти и итни повици, ги прават патувањата уште порелаксирани за возачите и патниците.
Направете го вашиот избор: исклучително спортската Corsa GS Line, удобната Corsa Elegance
Новата Corsa се нуди во четири нивоа. Дури и верзијата на основното ниво има многу технологии и додатоци за подобрување на удобноста, како што се типичните карактеристики на Opel, како греење на воланот и загреани кожни седишта со функција за масажа за возачот. Системите за помош вклучуваат, на пример, предупредување за преден судир, интелигентен круз контрол, држење на коловозна лента и препознавање на знаците за ограничување на брзината. Над основната верзија, има три линии на опрема со различни акценти кои се однесуваат на различни групи на клиенти. Corsa Edition ги додава најпопуларните додатоци, Corsa Elegance е за максимална удобност и Corsa GS Line ги комбинира дополнителните спортски карактеристики. Филозофијата на опремата, која Opel прв пат ќе го претстави со Corsa, наскоро ќе биде достапна и за други модели на Opel.
Во Corsa Elegance (од 17.850 евра во Германија, со вклучен ДДВ), шестнасочно прилагодливо седиште за совозачот, потпирач за рака со преградата за складирање, како и LED фарови во типичен Opel изглед и LED светла за магла ги прават патувањата уште порелаксирани. Декор од хром, атрактивни шавови и други детали ја прават Elegance особено атрактивна. Спортските амбиции на GS Line како варијанта на динамичeн модел се очигледни - внатре и надвор. Спортските седишта за возачот и совозачот, како и алуминиумските спортски педали, црна покривка и црвениот декор на инструмент-таблата, го нагласуваат спортското чувство. GS линијата може веднаш да се препознае со хромирана цевка и спортски амортизери на предната и задната страна. Спортскиот режим обезбедува уште подинамичен одговор на управувањето. Цените за Corsa GS Line започнуваат од 19.880 евра во Германија (со вклучен ДДВ). Понатамошни нагласени дизајни вклучуваат Б столбови во високо-сјајна црна боја, како и различни опции за персонализација. Ова вклучува сеопфатна програма за тркалата, како и целосно дигитална возчака кабина, кожени седишта или две бои.