Светски брендови прават редизајн на логоата за „социјално дистанцирање“

Добивај вести на Viber

Не само што луѓето социјално се дистанцираат, брендовите го прават тоа исто така, упатувајќи порака преку своите логоа.

Мекдоналдс, Кока-Кола, Ауди и Фолксваген се само неколку од корпоративните конгломерати што промовираат „социјално дистанцирање“ со редизајн на лого.
Социјалното растојание е една од мерките за да се намали ризикот од заболување од коронавирусот. 
Тие тоа га прават за солидарност, иако предизвикаа лавина од коментари и поделени мислења дали тоа е во ред или не.

Фолксваген ги оддели V и W


Ауди направи лого со порака за социјално растојание 


Билбордот на Кока-Кола на Тајмс Сквер, Њујорк  промовира „социјално дистанцирање“


Мекдоналдс во Бразил ги одвои златните лакови



Најк со моќна порака: „Ако некогаш сте сонувале да играте за милиони во светот, сега е вашата шанса. Играј дома, играј за светот“