Светски брендови прават редизајн на логоата за „социјално дистанцирање“
Не само што луѓето социјално се дистанцираат, брендовите го прават тоа исто така, упатувајќи порака преку своите логоа.
Мекдоналдс, Кока-Кола, Ауди и Фолксваген се само неколку од корпоративните конгломерати што промовираат „социјално дистанцирање“ со редизајн на лого.
Социјалното растојание е една од мерките за да се намали ризикот од заболување од коронавирусот.
Тие тоа га прават за солидарност, иако предизвикаа лавина од коментари и поделени мислења дали тоа е во ред или не.
Фолксваген ги оддели V и W
Ауди направи лого со порака за социјално растојание
Билбордот на Кока-Кола на Тајмс Сквер, Њујорк промовира „социјално дистанцирање“
Мекдоналдс во Бразил ги одвои златните лакови
Најк со моќна порака: „Ако некогаш сте сонувале да играте за милиони во светот, сега е вашата шанса. Играј дома, играј за светот“