За жени над 50 години: Мали утрински ритуали за среќа, здравје, мир и благосостојба

фото:SHUTTERSTOCK

Начинот на започнување наутро значително одредува какво расположение и енергија ќе ве придружуваат во текот на денот. Важно е да имате утрински ритуали кои ве опуштаат, прават да се чувствувате добро и енергично и да имате чувство на мир во вас.

Малите ритуали кои се дел од дневната рутина, од психолошка страна, прават да се чувствуваме удобно, безбедно и да воспоставиме поблиска врска со самите нас, пишува Ловесенса.

Нашите рутински навики и ритуали се менуваат во согласност со животните околности, обврските, желбите и возраста. Искуствата на многу жени покажуваат дека животот може да се промени значително по 50-тиот роденден. Не треба да ве исплаши, туку да ве радува. Многу тестови покажуваат дека жените во своите 50-ти се многу позрели, знаат што сакаат и сакаат и се подготвени да преземат ризици за чувство на среќа и задоволство.

Кога ќе наполниш 50 години, можно е да има различни промени во областа на односите, здравството, деловните амбиции, желбите и животната мисија. За да не бидете заплашени од овие промени, потребни ви се утрински ритуали кои ќе ве смират и ве охрабрат да излезете од зоната на удобност и конечно да започнете да се борите за поголеми соништа на 50 години.

Утринските ритуали се еден вид обука за умот затоа што ни помагаат да се фокусираме на убавината на сегашниот момент, да се сакаме себеси, да се грижиме подобро за нашето тело и душа и да пронајдеме нови насоки за развој.

Овие рутини не се секогаш исти, можете да ги промените со текот на времето, во зависност од тоа како сакате, и можете да ги надополнувате со некои нови според околностите, обврските и местото на живеење.

Предлагаме утрински ритуали кои можат да донесат здравје, радост и мир на жените над 50 години:

 Мирно добро утро

Утрото е совршено време во денот за медитација, молитва и визуелизација. Овие техники ни помагаат да се фокусираме на себеси и да се подготвиме за наредниот ден.

Пронајдете тивко место во вашиот дом, пуштете смирувачка музика, затворете ги очите и медитирајте на начин што ви одговара.

Некои луѓе медитираат со затворање на очите и мирисаат свежо сварено кафе неколку минути, исто така можете да напишете дневник на вашите емоции што ќе ви помогне да се ослободите од вознемиреност или да медитирате.

 Хидрирајте се

Нашето тело и мозок се детоксицираат за време на спиењето. Затоа обично се потиме во сон и треба веднаш да одиме во тоалетот.

Затоа е неопходно да се хидрирате наутро со цел да му дадете на вашето тело сила, да се разбудите и да станете поенергични.

Може да пиете само чаша вода, но можете да уживате во вкусот на цедените портокали и придобивките од витамин Ц.

Исто така, се препорачува да пиете пијалак наутро кој го забрзува метаболизмот. Исцедете неколку капки сок од лимон во чаша топла вода и пијте го на празен стомак. Овој пијалок не се препорачува за луѓе кои имаат проблеми со стомакот.

Утринската хидратација не само што има позитивен ефект врз здравјето и расположението, туку и врз убавината. Кожата ви се суши во текот на ноќта, ја губи хидратацијата, па затоа е важно да пиете чаша вода секое утро откако ќе станете и да се измиете со умерено ладна вода неколку пати.

Не го бришете лицето со пешкир, оставете ги капките на кожата да испарат сами.

Славете го секој нов ден

Бидете благодарни за секој нов ден. Веднаш штом ќе ги отворите очите, заблагодарете се за новите можности и можноста уште еднаш да ги почувствувате убавините на возбудливо животно патување.

Прославувајте го секој ден како да е најдобриот ден што ќе го доживеете и верувајте дека секој нов ќе биде посветл и подобар.

извор:glossy.espreso