Сите се прашуваат која е убавицата со хиџаб: Има 26 години, а уште во 2020 година ги сруши сите бариери

Фото:  Profimedia

Привлече големо внимание на синоќешната премиера на филмот „Firebrand“ на Канскиот филмски фестивал. Манекенката Икрам Абди Омар (26) се претстави пред светската јавност во 2019-та година. Таа потоа влезе во модната историја, а потоа ја објасни целта што сака да ја постигне. Едно е сигурно, во едноставен црн фустан направи вистински моден погодок.

Икрам Абди Омар, која беше меѓу многуте познати гости на премиерата на „Firebrand“ на фестивалот во Кан, беше првиот британски модел со хиџаб кој се појави на насловната страница на „Вог“, тогаш имаше 21 година, а во 2019-та година стана заштитно лице на „Burberry“.

Фото: Profimedia

„Ми се допаѓа како секој може различно да се изразува и да ја пренесе својата порака преку облеката. Ја гледам мојата улога во оваа индустрија како зајакнување на жените, бидејќи тоа покажува дека жените имаат избор да се облекуваат како што сакаат, без разлика дали тоа вклучува покажување кожа или не, и кои сè уште се чувствуваат брилијантно“, рече таа, според Би-Би-Си. Сепак, носењето хиџаб не е исклучително меѓу бројните контроверзии поврзани со слободата и правото на избор на жените.

Сомалискиот модел со шведско потекло Икрам Абди Омар живее во Бристол. Рекла дека хиџабот за неа е синоним за убавина и скромност, но и самодоверба.

Во 2018-та година, Икрам ги напушти биомедицинските студии за да се занимава со манекенство, нејзиното семејство првично не го поддржа нејзиниот избор. Откако им објаснила како ќе изгледа нејзината кариера, тие ја прифатиле нејзината одлука. Нејзиниот татко се согласил сè додека нејзината работа не се меша со нејзините религиозни убедувања, наведува Би-Би-Си.

Фото: Profimedia


Како еден од првите модели со хиџаб, Икрам ја отвори вратата за жените од муслиманската заедница да влезат во индустријата за моделирање. Соработувала со бројни модни куќи, меѓу кои и брендовите „Roland Mouret“, „Tommy Hilfiger“, „Molly Goddard“, „Iceberg“, „Richard Quinn“, „Juicy Couture“...

Таа учествуваше во кампања на „Burberry“ посветена на мајчинството. „Благодарение на мајка ми, останувам скромна и разговорите со неа ми помагаат да бидам верна на моите верувања“, вели таа.

Извор: zena.blic.rs