Збор од 7 букви кој ќе ви ги отвори сите врати: Помоќен е од „те молам“, „повели“ и „благодарам“, пробајте го и ќе се уверите
Истражувањата покажаа дека еден краток збор е многу поубедлив од „те молам“, „повели“ и „благодарам“, кои често се занемаруваат.
Во продавница за мебел во странство, тие направиле истражување кое покажало дека дури и најљубезните продавачи не успеале да ги убедат клиентите да купат нешто кога не го користат најубедливиот збор.
Моќен збор од три букви
Тој збор е бидејќи. Користењето на овој збор кој автоматски ги привлекува луѓето и ги тера да ви веруваат повеќе. Во случајот со продавачите, тоа звучи вака: „Можам ли да ви ја понудам оваа брошура БИДЕЈЌИ сакаме да дознаете за нашите нови производи?“
Друга студија покажала под кои услови луѓето кои чекаат на ред за користење на фотокопир би пуштале некого преку линијата. Кога лицето кое сакаше да го користи фотокопирот пред линијата праша: „Извинете, имам пет страници. Може ли да копирам пред тебе бидејќи се брзам?“.
Објаснувањето е важно
Дури 94 отсто од луѓето одговориле дека ќе ја пуштат пред редот. Се разбира, во зависност од реченицата, може да се користат и варијанти на сврзници и предлози (не мора секогаш да биде само затоа, туку и затоа, поради тоа), но поентата е да му понудиме објаснување на лицето на кое му се обраќаме зошто сакаме нешто, зошто ни треба, зошто ја прашуваме … Дури и кога луѓето се сомневаат во вистинитоста на причината што ја даваш, односно твоето објаснување, зборот „бидејќи“ предизвикува природна реакција во корист на лицето кое го постави прашањето.