Како изгледале жените „ангели“ пред 100 години: Природна убавина, елеганција и сексапил

Кога ќе помислите на „Викторија сикрет“, првата асоцијација веројатно се убавиците со огромни крилја, елегантна долна облека и промовирање на луксузот и убавината на нивните тела. Сепак, нема да зборуваме за нив, туку за сосема поинаков тип на убавина. Она што го кријат фотографиите на жени од периодот пред речиси сто години е пример за природна убавина и елеганција.

Станува збор за црно-бели фотографии на кои мелодраматски се прикажани гламурот и елеганцијата. Портретите на Алфред Чејни Џонстон открија женска убавина која би можела да им парира на денешните супермодели. Станува збор за природна убавина, портрети на жени со пуштена коса, нежни црти на лицето и сензуална сексипилност. Се започнало кога Флорен Фло Зигфелд реши да ги претстави хорските пејачки.

Во потрага по нови девојки, Фло запознал жена која му го одбележала животот. Тоа била двојка со секси француски акцент по име Ана Хелд. Воодушевен од неа, сакал да се врати во Америка и да ја направи ѕвезда. Набрзо се венчале, а таа го поттикнала да сонува и да прави поголеми планови во иднина. Заедно тие дојдоа до идеја да создадат американска верзија на париското кабаре, Фоли Бергер. Ова кабаре имало голема публика во Европа, па идејата за американска верзија беше повеќе од остварлива.

Фло ја започнал својата потрага по убавици во малите и големите градови, на улица или зад сцената на локалните аматерски театри. Ги бараше на секое место, но знаеше што е потребно, тие да бидат дел од неговата приказна. Посебен облик на убавина, не висока мода или премногу елегантна, туку убавина проткаена со сексапил. Тоа беше X факторот на неговите модели.

Девојки доаѓаа на аудиции со штикли, за да го покажат своето одење.

Ана водеше група од педесет убавици и шоуто веднаш доживеа успех. Девојките од Зигфелд поставија нов стандард на убавина. Фло го искористи својот талент за да ги изгради своите кариери и многумина станаа филмски ѕвезди и добитници на Оскар. Тој беше одличен во ПР, па често го привлекуваше медиумското внимание, било на негативен или позитивен начин.

Тој еднаш им кажа на новинарите дека неговата главна актерка Ана секој ден истураше млеко во кадата и го враќаше млекото во млекарницата ако е кисело. Млекарницата го тужеше за клевета, но тој веќе успеа да го привлече вниманието на јавноста. Лошиот маркетинг е сепак маркетинг, а тој вешто го искористи. Ана стана една од првите големи ѕвезди, благодарение на публицитетот на нејзиниот сопруг.

Сепак, во неговиот кревет имаше многу ѕвезди. Тој никогаш не бил маж кој може да се приврзе за една жена.

По разводот со Ана, Фло се заљубил во Лилиен Лорен, уште една негова убавица и и дал стан во луксузен хотел, два ката над неговата поранешна сопруга. Подоцна тој се оженил со друга актерка, Били Берк, во 1914 година.

По смртта на Џонстон во 1971 година, огромен куп фотографии на забавувачи на Зигфелд беше пронајден зачуван на фарма во близина на Оксфорд, Конектикат, каде што живеел од 1940 година.

Повеќето од неидентификуваните слики на жени беа смели, неретуширани и провокативни портрети кои во тоа време не беа дозволени јавно да се прикажуваат. Зигфелд секогаш сакал да провоцира со теми кои во тоа време биле табу, како што се расизмот и разводот. Тој ги помести границите и продуцираше многу успешни музички комедии. Со падот на берзата во 1929 година, тој остана без публика, која повеќе не можеше да си дозволи да ги гледа неговите драми. Тој се разболел од инфекција на белите дробови и починал една година подоцна.

По неговата смрт, неговата сопруга Били Берк добила овластување да го користи неговото име за да ја обнови „Зигфелд Фоли“, а името подоцна го користеле други промотори, од кои никој не успеал да го врати.

Фото:Screenshot

Извор:lolamagazin.rs