Никој не старее подостоинствено од оваа жена: Сопругот ја остави за девојче помладо од неа, но не можеа да го видат гневот на нејзиното лице
Фото: Snorlax / MEGA / The Mega Agency / Profimedia
Каде е денес Ванеса Паради, која има две деца со Џони Деп?
Ванеса Паради го прослави својот 50-ти роденден и додека нејзиниот поранешен сопруг Џони Деп е во центарот на вниманието поради низата лоши животни избори, таа живее среќно и заљубено со својот сопруг Семјуел Беншетри.
Имено, по разделбата со Џони Деп во 2012 година, Ванеса не тагуваше. Напротив, нејзината кариера продолжи по нагорна патека, но тивко и достоинствено. Имаше неколку љубови, но една заврши со среќен брак - со Самуел Беншетри. Двојката се венча во 2018 година на интимна церемонија на која присуствуваа само блиски членови на семејството.
Џони и Ванеса никогаш не биле во војна - напротив, тие продолжиле да соработуваат на деловен план и по разводот.
Погледнете како денес изгледа Ванеса:
Фото: ROMUALD MEIGNEUX / Sipa Press / Profimedia
Да се потсетиме на нејзината успешна кариера:
Ванеса Паради многу рано покажува интерес за пеење, што нејзините родители од срце го поддржуваат. На само осум години, благодарение на посредништвото на нејзиниот вујко, продуцент, стана дел од популарната шоу програма „L'Ecole Des Fans“.
На тринаесет години го издаде својот прв сингл, а три години подоцна песната „Joe le Taxi“ (1987) преку ноќ ја лансираше меѓу ѕвездите.
Благодарение на изгледот „кукла“,ситната детска градба и интересното лице (карактеристичната празнина меѓу предните заби, по која е позната и Мадона), таа станува интересна за модните фотографи и филмските камери. Заедно со музиката, таа започна спорадична кариера на големото платно и многу почесто во манекенството (до денес е заштитно лице на бројни рекламни кампањи), пишува Исербија.
Набргу по деби албумот („M&J“, 1988), следува огненото појавување на филмското платно. Во продукцијата на „Noce blanche“ таа ја играше Матилда, тинејџерка без родителска грижа, зависна од дрога, која започнува опасна и опсесивна врска со нејзиниот три децении постар оженет професор. Оваа улога ѝ ја донесе престижната награда „Цезар“. Патот до врвот беше незапирлив.
Следниот албум „Variations Sur Le Mme T'aime“ од 1990 година беше високо ценет од критичарите, а соработката со легендарниот Serge Gainsbourg ѝ донесе уште поголемо признание. На модниот фронт, таа стана заштитно лице на познатата кампања „Coco, Chanel's perfume line“ од 1991 година.
Сите го сакаа „проектот“ Ванеса - во раните 90-ти, малата Французинка беше „the IT girl“ во САД, вистинско откритие. Најголем придонес за тоа имаше Лени Кравиќ, нејзиниот долгогодишен деловен и животен партнер, преземајќи ја улогата на ментор и водејќи ја кариерата на својата интересна муза.
Работата со Жерар Депардје на драмата „Елиса“ (1995) го означува продолжувањето на линијата на главно типични улоги на почетокот на нејзината кариера, крајот на нејзината идила со Лени, нејзиното враќање во татковината и нејзината целосна посветеност на актерството, под влијание на сè поохрабрувачки критики од експерти.
Кравиц за Ванеса: „Бев лудо вљубена во неа. Ванеса беше совршена жена, но дојде во мојот живот во погрешно време. Жалам што го пропуштив тоа. И се надевам дека оваа изјава ќе стигне до неа. Таа го запозна Џони Деп преку мене. После тоа никогаш повеќе не ја сретнав. Таа не доаѓаше на моите концерти и немавме никаков контакт ѝ посакувам многу среќа. Но знам дека еден ден повторно ќе се сретнеме. И тоа ќе биде вистинско време да разговараме за сè“.
Кобната средба со Џони Деп (за време на неговиот престој во Франција на снимањето на „The Ninth Gate“ и 14-годишната заедница беа вистинска филмска приказна, неверојатна во модерниот, каприциозен Холивуд. Сличноста меѓу Ванеса и Кејт Мос, претходната свршеница на Џони, беше очигледна и впечатлива. Сепак, она што ѝ успеа на Паради, не ѝ успеа на проблематичната манекенка. Извлекувајќи го Деп од пеколот на пороците и лутањето, Ванеса со години беше тивок и лојален поддржувач од сенка.
Нивната ќерка Лили-Роуз Мелоди Деп и три години помладиот син Џон Кристофер „Џек“ ја комплетираа семејната среќа што Ванеса ја изрази со албумот „Bliss“ (2000). Таа блесна и во филмот „Девојката на мостот“, црно-бел омаж на традиционалната кинематографија, со кој ја започна традицијата да избира помрачни, уметнички улоги, слични на нејзиниот невенчан сопруг.
И двајцата избраа интересни, уметнички проекти на дистанца од американското лудило, се занимаваа со винарија и негуваа неконвенционален начин на живот, ги избегнуваа медиумите и воспитуваа две деца. Успешно се спротивставија на притисокот на конзервативците и на сите оние кои сметаат дека љубовната заедница на двајца мора да биде официјално заверена и потпишана. И така до неочекуваното раскинување, поради новото заљубување на Џони - во партнерката од филмот „The Rum Diaries“, Амбер Херд. Се чини дека немало причина Ванеса да се плаши толку, барем според таблоидите, поради фаталната Анџелина Џоли на снимањето на „Турист“. Заканата демнела од другата страна.
Сепак, животот по Џони продолжува. Ќерката Лили-Роуз веќе ги следи стапките на нејзината мајка, глуми и се занимава со манекенство.
Точно, од нејзината рана младешка убавина не остана уште многу, подобро да се каже дека и се промени нејзиниот тип, заедно со промената на имиџот и растењето. Ванеса што ја имаме пред нас одамна е посериозна, поинаква, а сепак исто своја и толку препознатлива. Една од оние луѓе околу кои мислењата секогаш се поделени - на некои не им се допаѓа нејзиниот изглед, за други таа е оригинална во нејзината несовршеност.
Очигледно, таа ужива да биде на сцената и тоа ја претставува нејзината најинтимна форма на јавно претставување. Нејзината цел никогаш не била тираж и масовна популарност. Експериментира, настапува за лојална и избрана публика. Критиката и компетентните колеги знаат да ја ценат. Мултиталентираната Ванеса го евоцира духот на старите кабареа (пеење, глума, фотогеност) и европското меѓувоено културно милје со нејзините различни интереси и подароци. Има нешто неодоливо во себе, кое потсетува на минатото и се вклопува во сите оние идеи за традиционалниот француски дух на жената. Во нејзините помлади денови, олицетворение на Лолита, таа е на патот меѓу Милена Фармер и Ализа.
Спротивно на нејзините сензуални и луксузно убави сонародници Брижит Бардо и Мишел Мерсие, нешто поблиску по возраст до софистицираните Софи Марсо и Ана Мулгалис, уште еден бисер на најпоетската нација во светот.
Нејзиниот боемски стил без напор инспирира и плени. Опуштена, очигледно силна, независна и самосвесна (што најдобро се гледа во способноста физичките неправилности да се претворат во предности - за нејзините заби, на пример: „Зошто да ги поправам? Јас сум родена со нив, можам да плукам низ нив. Тие ни се корисни“).
Уникатна.
Во 2018 година, таа се омажи за Самуел Беншери, кого го запозна на снимањето на филмот во кој ја играше главната улога.
Фото: Профимедиа/ Pinterest
Извор: стилкурир